Почему Бразильцы не носят черных шляп

21 Октябрь 2013
Приглашаем Вас принять участие в семинаре Комитета интерактивных агентств - "Russia, inside a brazilian mind", который состоится 23 октября (среда) в 11:00 в Конференц - холле АКАР.
 
Семинар проведет Lucas Zaiden и помогут ему в этом его коллеги:
Augusto Anjos – Head of Copy, Havas Digital
Bruno Ponzini – Head of Art, Havas Digital
Andreas Toscano – Creative Lead, Google Russia
 
В рамках семинара будут озвучены следующие ключевые моменты:
-  Смерть БОЛЬШОЙ ИДЕИ (Точка зрения бразильца, который жил в 4 городах, а работал в 5).
- Какой не должна быть реклама?
- Следуй зову сердца.
- Почему у нас до сих пор нет Нобелевской премии?
-Что делать, если реклама была изобретена сегодня?
- Что нужно России, чтобы сделать следующий шаг?
- И многое другое
 
Участие в семинаре «Russia, inside a brazilian mind» свободное после обязательной предварительной регистрации.
(Для регистрации необходимо прислать: ФИО, компания, должность)
 
Регистрация:
Координатор Интерактивного комитета АКАР, Роман Смоляков:
Электронная почта: roman@akarussia.ru
Телефон дирекции:  + 7 (495) 662 39 88
 

 

Cеминар состоится  23 октября  2013 года (среда) в 11:00 в конференц-холле АКАР по адресу: г. Москва, ул. Сущевский Вал, д. 16, стр. 5, офис 1100. Сбор гостей с 10:30.
 

Lucas Zaiden was born in a middle class family in Brasília, Brazil's capital.

He studied advertising at IESB, but dropped out to move to Ogilvy&Mather São Paulo. There he met Eduardo Marques, a Creative Director who would help him to shape his leadership model further on. Together, they won 6 times at the Cannes Festival, and many other local and international awards.

In 2010, he moved to Leo Burnett's office, in Madrid. Under Paulo Areas supervision, he was part of an international commercial launch of Jeep's 70th anniversary, composed by 2 films: Jeep Name and Jeep Icon.

In 2012, After building his career in several advertising networks, including Ogilvy&Mather, Leo Burnett, BBDO, DDB, Havas and IPG, he decided to split his day managing both advertising and cinema projects, as a producer.

Bruno Ponzini started his career in advertising with 17 years old, as co-founder of a small production company called Mapo. After 4 years working as Creative Partner, he moved out to some agencies such HAVAS DIGITAL Brazil (Euro RSCG 4D), AgênciaClick Isobar and DM9/DDB. Nowadays he left Brazil and is working as Art Director at HAVAS DIGITAL Moscow. 
Augusto is a Brazilian copywriter that started career in BTL on a Brazilian agency from the group Saatchi & Saatchi. Student of Miami Ad School at the time, Augusto left Brazil for a internship at Jung von Matt 9 (in Hamburg – Germany), followed for a second internship at Service Plan Munich, where he become a Copy trainee. It was there (at Service Plan) that Augusto find out his passion for digital advertising. After 1 year he decided to move to Berlin, where he became copywriter at G2. More 1 year of experience at Germany's capital lead him to a brave new adventure: to be head of Copy in Havas Digital Moscow .

Комментарии

  • Доступны HTML теги: <b> <i> <em> <strong> <code> <ul> <ol> <li>
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.

Подробнее о форматировании

Члены АКАР
Партнёры АКАР
  • http://info.vedomosti.ru/events/retail17/